smakprov

smakprov

onsdag 4 september 2013

Same, same

Fick tag på ännu en stuvbit av ett spännande tyg på Ohlssons tyger. Lite hysteriskt mönster. Funderade vad det kunde bli av det! Och fastnade i samma mönster och form som den i förra inlägget. Sydde i mudden i halsen på ett annat sätt som gjorde det snyggare. och sydde en muddplatta vid dragkedjan nertill, blev också snyggare än i den tidigare jackan. Bättre och bättre dag för dag...tror den kan bli snygg med en svart klänning under. Den här gpngen fick Athena vara fotomodell. En provdocka jag fått låna av min dotter tills dessa att jag får tag på en egen. Athena är lite smalare än mig måste jag motvilligt erkänna. Men kul att kunna se hur kläder man syr ser ut på.



 

2 kommentarer:

  1. Ja den är iltåget snygg över en svart klänning, pss... Och tyget kostade bara lite över 20 kr.

    SvaraRadera