smakprov

smakprov

lördag 8 oktober 2011

Pulsvärmare

Det var länge sedan jag bloggade men nu fick jag lite lust men det trista är att jag glömt bort var jag hittat mönster till det jag gjort. Mycket har jag fått inspiration från andra bloggar, det finns ju så många duktiga handarbetande bloggare att man bara blir så sugen att sticka själv. Sedan reser jag mycket i mitt jobb och försöker ta med något smått i en påse att göra om man får vänta länge på tågen, vilket det blir ibland. Sj, SJ gamle vän...De här är sådana där bra handarbeten att ha med sig som inte tar stor plats i väskan och inte kräver mycket plats på tåget. Jag stickar så gott som allt med mina Knitpro-stickor, de tar ingen plats att ta med och man sticker inte den som sitter bredvid i magen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar